serwis iphone kabaty

iPhone po gwarancji – kiedy naprawić? Kiedy wymienić na nowy?

iPhone’y nie należą do najtańszych smartfonów, ale ich użytkownicy podkreślają, że płacą przede wszystkim za rewelacyjną jakość podzespołów. W przypadku awarii danego modelu użytkownik staje przed wyborem: naprawić stary model, kupić taki sam w wersji używanej czy też dokonać zakupu najnowszego urządzenia.

Kiedy serwis Apple może wymienić telefon na nowy?

W ramach gwarancji można dokonać wymiany uszkodzonego iPhone’a w autoryzowanym serwisie producenta. Warto jednak wiedzieć, że w takim przypadku klient często nie otrzymuje modelu nowego fabrycznie, ale tak zwany refurb (telefon odnowiony przez Apple). Kiedy można dokonać takiej wymiany? Taka usługa jest możliwa w następujących przypadkach:

  • wada fabryczna modelu,
  • problem z odczytywaniem karty SIM,
  • problem z płynnym działaniem,
  • problem z uruchomieniem smartfona.

Oczywiście taka wymiana nie będzie możliwa, kiedy upłynie czas gwarancji. Wszelkie naprawy trzeba będzie przeprowadzić wtedy na własny koszt, najlepiej w serwisie iPhone’ów.

Kiedy nie opłaca się naprawiać iPhone’a?

Odpowiedź na to pytanie zależy od tego, jaki model posiadasz. W przypadku użytkowania urządzenia, które jest już od jakiegoś czasu na rynku, może okazać się, że w przypadku awarii jego naprawa nie będzie opłacalna. Dla przykładu, wymiana płyty głównej w starszym telefonie może wynieść tyle co zakup nowego urządzenia. Często jednak użytkownik może nie zdawać sobie z tego sprawy.

Właśnie z tego powodu warto skorzystać z usług profesjonalnego punktu GSM. W naszym serwisie iPhone na Kabatach można otrzymać fachową poradę na temat urządzeń marki Apple. Zajmujemy się nie tylko naprawą smartfonów, ale także znajdujemy najlepsze rozwiązanie w przypadku poważnej awarii sprzętu.

Uszkodzony iPhone po gwarancji nie musi być zastąpiony przez najnowszy model. Jeśli Twój smartfon uległ awarii, zapraszamy do skorzystania z wiedzy i doświadczenia naszych specjalistów.