serwis apple Kabaty

Opłacalność naprawy iPada

Jak każde urządzenie, iPad również może ulec uszkodzeniu. Czy tablet od Apple opłaca się naprawiać czy może lepiej kupić nowy produkt?

Kiedy opłaca się dać iPada do serwisu?

iPady mogą mieć awarię z różnych powodów. Z reguły usterki są następstwem uszkodzenia mechanicznego lub nieprawidłowego korzystania z tabletu. Najczęstszą usterką w iPadach jest pęknięty ekran spowodowany upadkiem tabletu ze znacznej wysokości lub na skutek nieprawidłowego przechowywania urządzenia. Popularnym problemem z iPadami jest też niesprawny przycisk Home i Power, a także niepoprawnie działający głośnik.

Warto też wspomnieć o baterii, która po jakimś czasie eksploatacji zwyczajnie się zużywa i wymaga wymiany. Wszystkie wyżej opisane usterki są możliwe do usunięcia w naszym serwisie Apple na Kabatach w Warszawie.

Wyżej opisane awarie można naprawić, korzystając z odpowiednich narzędzi i części zamiennych.

Które usterki w iPad są zbyt poważne na usługi serwisowe?

Warto zastanowić się nad zakupem nowego iPada w przypadku, gdy uszkodzeniu uległ starszy model. Jego naprawa może okazać się nieopłacalna z powodu braku wsparcia systemowego w modelach starszych generacji. Zakup nowego iPada będzie też dobrym pomysłem w przypadku uszkodzenia płyty głównej. Naprawa tak poważnej awarii jest zwyczajnie nieopłacalna. W takim przypadku lepiej dopłacić i kupić od razu tablet Apple nowszej generacji.

Drobne awarie w iPadach się zdarzają. W przypadku zbitego ekranu czy problemów z dźwiękiem zachęcamy do skorzystania z usług naszego serwisu Apple na Kabatach w Warszawie.