Awaria laptopa stanowi często poważny problem, a szczególnie dla osób, które potrzebują komputera do codziennej pracy. Wysyłkowa naprawa elektroniki jest korzystnym rozwiązaniem nie tylko z powodu oszczędności czasu. Dlaczego warto skorzystać z tego typu usługi?
Na czym polega naprawa wysyłkowa?
Naprawa wysyłkowa wymaga zgłoszenia usterki sprzętu drogą elektroniczną. Następnie laptop jest odbierany od klienta w godzinach pracy firmy kurierskiej. Tego typu rozwiązanie umożliwia sporą oszczędność czasu i pieniędzy i jest szczególnie wygodne dla osób zamieszkujących mniejsze miasta. Dodatkowym atutem skorzystania z naprawy wysyłkowej jest pewność szybkiego usunięcia usterki.
Zalety wysyłkowej naprawy MacBooka
- oszczędność czasu,
- brak dodatkowych kosztów,
- szybki odbiór, naprawa i doręczenie sprzętu na zasadzie door-2-door;
- dostępność usługi niezależnie od miejsca zamieszkania,
- korzystna cena,
- wygoda użytkownika.
Jak wygląda naprawa wysyłkowa?
Nasz serwis iPhone na Kabatach w Warszawie oferuje przeprowadzenie naprawy wysyłkowej. Aby zlecić naprawę, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy na naszej stronie. To właśnie w tym miejscu należy podać informacje na temat rodzaju usterki, a także uzupełnić adres i dane użytkownika. Po przyjęciu zgłoszenia należy umieścić laptop w bezpiecznym opakowaniu (najlepiej w oryginalnym pudełku). O ustalonej porze kurier odbiera sprzęt, a następnie przekazuje go do naszego serwisu.
Czas usunięcia usterki zależy rzecz jasna od rodzaju występującego problemu. Wybierając serwis specjalizujący się w naprawie MacBooków, możesz liczyć na szybką i rzetelną diagnostykę.