wysyłkowa naprawa apple

Wysyłkowa naprawa MacBooków – zalety rozwiązania

Awaria laptopa stanowi często poważny problem, a szczególnie dla osób, które potrzebują komputera do codziennej pracy. Wysyłkowa naprawa elektroniki jest korzystnym rozwiązaniem nie tylko z powodu oszczędności czasu. Dlaczego warto skorzystać z tego typu usługi?

Na czym polega naprawa wysyłkowa?

Naprawa wysyłkowa wymaga zgłoszenia usterki sprzętu drogą elektroniczną. Następnie laptop jest odbierany od klienta w godzinach pracy firmy kurierskiej. Tego typu rozwiązanie umożliwia sporą oszczędność czasu i pieniędzy i jest szczególnie wygodne dla osób zamieszkujących mniejsze miasta. Dodatkowym atutem skorzystania z naprawy wysyłkowej jest pewność szybkiego usunięcia usterki.

Zalety wysyłkowej naprawy MacBooka

  • oszczędność czasu,
  • brak dodatkowych kosztów,
  • szybki odbiór, naprawa i doręczenie sprzętu na zasadzie door-2-door;
  • dostępność usługi niezależnie od miejsca zamieszkania,
  • korzystna cena,
  • wygoda użytkownika.

Jak wygląda naprawa wysyłkowa?

Nasz serwis iPhone na Kabatach w Warszawie oferuje przeprowadzenie naprawy wysyłkowej. Aby zlecić naprawę, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy na naszej stronie. To właśnie w tym miejscu należy podać informacje na temat rodzaju usterki, a także uzupełnić adres i dane użytkownika. Po przyjęciu zgłoszenia należy umieścić laptop w bezpiecznym opakowaniu (najlepiej w oryginalnym pudełku). O ustalonej porze kurier odbiera sprzęt, a następnie przekazuje go do naszego serwisu.

Czas usunięcia usterki zależy rzecz jasna od rodzaju występującego problemu. Wybierając serwis specjalizujący się w naprawie MacBooków, możesz liczyć na szybką i rzetelną diagnostykę.